Sistem Affiliate Lite - Sistem untuk merekrut ajen affiliate.

PERHATIAN: Jika anda ketika ini sedang berusaha keras dan bertungkus lumus untuk memasarkan produk - produk anda di internet...

“ Mahukah Anda Jika Diberi Peluang Untuk Merekrut Sekumpulan Agen Pemasaran Online Yang Akan Melakukan Promosi Bagi Produk Anda Dengan Kesan 10 Kali Lebih Hebat Daripada Hasil Sekarang ? ”


Kini Usaha Pemasaran Internet Anda Dapat Diringankan Dan Dibantu Oleh Golongan Agen Pemasaran Internet Yang Telah Bersedia Untuk Mempromosikan Produk - Produk Anda Ke Seluruh Pelusuk Dunia Maya!





Rakan Usahawan Internet Yang Dihormati,

Melihat kepada gambarajah diatas, dapat kita ungkapkan bahawa ramai pemilik “web jualan” iaitu usahawan internet menyedari kepentingan “sistem affiliate” untuk dipasang dalam laman web jualan mereka.

Pemasangan sistem affiliate ke dalam laman web jualan sudah terbukti mampu meningkat “hasil jualan” dan juga keuntungan terhadap produk ataupun perkhidmatan yang dipasarkan secara online.

Potensi Jumlah Penjualan Dan Keuntungan Jualan Produk Anda Dapat Ditingkatkan Hasilnya 10 Kali Lebih Baik Jika Anda Dibantu Oleh Agen Pemasaran


Menerusi pemasangan sistem affiliate ke dalam laman web jualan, anda sebenarnya membuka peluang perniagaan kepada pengguna internet terutama sekali kenalan – kenalan online anda untuk menjana pendapatan dan sekaligus membantu dalam aktiviti promosi produk atau perkhidmatan yang anda tawarkan.

Pengguna yang mendaftar sebagai agen affiliate anda akan menerima satu link promosi yang akan mengandungi nombor ID yang akan membawa identiti mereka sewaktu aktiviti promosi dilakukan.

Contoh link promosi agen affiliate adalah seperti:

  • http://www.domain.com/?aff_id=agen1
  • http://www.domain.com/index.php?ref=agen2
  • http://www.domain.com/agen3
  • dan sebagainya.
Seterusnya apabila pengguna internet yang melayari ke laman web pengusaha produk menerusi link agen affiliate tersebut membuat pembelian terhadap produk yang ditawarkan, maka agen affiliate akan diberikan komisyen.

Satu-satunya Sistem Affiliate yang Mesra Pengguna dan Profesional.


Secara jujur saya katakan bahawa sistem affiliate lite ini amat mesra pengguna dan mudah digunakan. Ini telah memudahkan agen affiliate saya menggunakannya tanpa sebarang pertanyaan dan masalah.

Berbeza dengan sistem affiliate lain di pasaran, kebanyakkannya amat 'complicated' atau rumit digunakan. Ini menyebabkan banyak pertanyaan daripada agen affiliate yang terpingga-pinga memahami ruangan agen affiliate.


Ruangan agen affilliate keluaran sistem ini juga kelihatan profesional, tersusun dan sistematik. Ini mampu meningkatkan keyakinan agen affiliate saya terhadap kredibiliti sistem affiliate yang digunakan sebelum mereka memulakan promosi link affiliate mereka. Ini merupakan faktor yang amat penting bagi menjaya program affiliate anda.


Setakat ini, inilah sistem affiliate yang terbaik yang pernah saya gunakan.

 


Hairul
Mohd Hairul Hissam
www.kraftangan.kincin.com
 

Versi 2.0 ini sangat-sangat berbeza dari segi pengurusan komisen, pengurusan agen affiliate, hebahan, sekuriti, "on-off registration".



Dari segi promosi, bukan setakat article dan banner malah ditambah pilihan lain seperti "tagging article" dan "video promotion".Konfigurasi? Versi 2.0 ini saya BERANI katakan yang ia sangat mudah, senang difahami dan menjimatkan masa.

Meskipun kini saya telah menggunakan Delavo kendalian BrainiacHost.com sebagai platform e-commerce, Sistem Affiliate Lite versi 2.0 ini memang banyak perbezaannya berbanding versi terdahulu. Ia sangat unik berbanding "skrip affiliate versi tempatan" yang lain.

Jika Amirol mahu jual pada harga RM 150 sekalipun untuk skrip ini, saya antara yang terawal mahu memilikinya...Serius! Amirol, untuk versi 2.0 ini, sukar untuk saya berikan review profesional terutama dari segi kontranya kepada pengguna...Tahniah!!! 5 bintang!!!



Rizal Razali
www.komenebook.com


Sekiranya anda mengusahakan program affiliate untuk produk atau perkhidmatan yang anda tawarkan di internet, terdapat banyak keuntungan yang bakal anda perolehi daripada penganjuran program affiliate iaitu antaranya:
 


 Anda tidak perlu bekerja keras melakukan promosi kerana rangkaian agen affiliate anda akan membantu anda.

 Anda boleh fokus kepada aktiviti pengurusan tempahan pembelian produk dan khidmat pelanggan dengan lebih baik.

 Segala aktiviti pemasaran dilakukan oleh agen affiliate dapat mempercepatkan anda mendapat hasil jualan yang anda idamkan.

 Kos promosi juga dapat dikurangkan kerana kebiasaannya akan ada agen yang sanggup menggunakan medium iklan berbayar untuk anda.

 Anda hanya tidak perlu membayar gaji pekerja kerana komisyen hanya dibayar kepada agen yang berjaya menghasilkan jualan sahaja.

 Produk atau perkhidmatan anda akan cepat tersebar luas dan anda akan cepat dikenali ramai oleh pengguna internet sekaligus meningkatkan kredibiliti anda.


dan banyak lagi!

Cuba anda bayangkan sekiranya anda memiliki 500 agen affiliate yang bekerja mempromosikan produk anda setiap hari... sudah tentulah hasil penjualan produk akan meningkat kerana aktiviti pemasaran dijalankan dengan meluas!


Anda Tidak Perlu Membayar Gaji Pekerja Tetapi Sebaliknya Dapat Memiliki Agen Pemasaran Yang Akan Bekerja Untuk Anda Secara PERCUMA!


Kebiasaannya apabila membangunkan program affiliate bagi produk atau perkhidmatan yang ingin dipasarkan, tawaran penyertaan program affiliate adalah percuma sahaja. Pengguna tidak perlu untuk membayar sebarang bentuk yuran pendaftaran untuk menjadi agen affiliate.

Dengan menawarkan pendaftaran percuma ini, anda akan berpotensi untuk memiliki ramai agen affiliate yang bakal mempromosikan produk dan perkhidmatan anda dengan lebih meluas. Sudah tentu ini akan menjadi satu perkara yang akan menguntungkan anda!

“Gaji” mereka pula hanya perlu anda bayar berdasarkan jumlah jualan yang terhasil mengikut kiraan komisyen. Katakan produk anda berharga RM40.00, maka anda boleh tawarkan komisyen sekitar (5% - 20%) untuk produk fizikal atau (40% - 80%) untuk produk digital.

Anda tidak perlu risau untuk memikirkan perihal membayar upah kepada setiap agen affiliate ataupun membayar gaji setiap bulan kepada mereka kerana hanya agen affiliate yang berjaya membawa hasil sahaja barulah berhak menerima komisyen yang sepatutnya.

Semakin rajin mereka “bekerja” iaitu mempromosikan produk anda, maka semakin tinggilah komisyen mereka! Inilah situasi menang - menang yang menguntungkan!

Pertama kali saya melihat dan skrip affiliate lite ini saya rasa terpikat dengan layout dan interface yang simple dan menarik.

 

Skrip affiliate lite memang banyak membantu dalam membuat jualan produk Panduan AWeber saya. Malah dengan skrip ini juga saya dapat anjurkan Program PPL dengan jayanya yang berkaitan kursus online bagi mengajar dan mendidik prospek berkenaan selok belok hal-hal berkaitan dengan pemasaran affiliate.

Semasa program PPL berlangsung, saya dapat mengesan beberapa agen melakukan penipuan dalam usaha mendapatkan komisyen dengan mudah. Alhamdulillah dan ribuan terima kasih kepada bro Amirol kerana telah membekalkan sistem affiliate yang begitu praktikal dan memudahkan saya dan para IM yang lain dalam urusan program affiliate.

Kepada rakan-rakan usahawan internet di luar sana, saya amat mencadangkan sistem affiliate ini digunapakai dalam program affiliate anda. Saya yakin anda pasti tersenyum gembira dengan 'kewibawaan' yang terdapat dalam skrip sistem affiliate ini.







Amin Beb
www.tipebook.com


Harga yang amat berpatutan sesuai dengan kualiti produk yang ditawarkan.


Saya tidak perlu pening kepala untuk mengeluarkan kos yang tinggi untuk mengupah orang untuk membina affiliate program atau membeli program affiliate dari luar yang mahal yang mana saya sendiri boleh membinanya walaupun tanpa kemahiran teknikal.

Panduan yang lengkap dan tutorial yang jelas banyak membantu para usahawan online ini. Produk yang memang berBALOI-BALOI-BALOI bagi saya dan para newbie yang baru berjinak-jinak dalam perniagaan online ini. Syabas dan terima kasih!


Mohammad Hafizi
www.mohdhafizi.com


Saya telah menggunakan Script Sistem Affiliate V1 dalam beberapa program PPL yang saya lancarkan.


Apa yang menariknya, script ini begitu mudah digunakan dan harga yang begitu murah. Script yang boleh di gabungkang dengan sistem pembayaran Paypal dan manual sangat sesuai digunakan untuk menyemak pembayaran komisyen kepada agen.

Malah, keizinan dari Amirol untuk mengubahsuai script untuk di sesuaikan dengan PPL Gempak Newbie, adalah salah satu contoh mendapat sokongan yang penuh dari pihak sistemaffiliate.com.

Amat ternanti-nanti script bagi V2 yang mempunyai ciri-ciri yang lebih ampuh.

 
Zamrin
www.zamrin.com


Walaupun penggunaan sistem affiliate ini "nampak" begitu menarik dan menguntungkan, namun terdapat satu masalah utama yang sering dihadapi oleh usahawan internet iaitu....


Tidak Ramai Usahawan Internet Tahu Bagaimana Untuk Mengendalikan Sistem Affiliate


Antara sebab mengapa ramai usahawan internet tidak menjalankan program affiliate untuk memasarkan produk atau perkhidmatan mereka di internet adalah kerana mereka kurang mahir bab - bab pengurusan script dan teknikal. Antara alasan - alasan utama adalah:


  Kurang mahir dengan bahasa pengaturcaraan web seperti HTML, PHP, CSS etc.

 Tidak faham ASAS penggunaan dan pengurusan sistem script.

 Tidak mengerti logik proses kerja system script yang ingin digunapakai.

 Tidak mengikut prosedur pemasangan script yang betul.

 Sering beranggapan “susah” untuk memasang script kerana tidak faham arahan.


dan banyak lagi!

Ini adalah perkara lazim… Bukan semua usahawan internet mahir mengendalikan sistem script terutama sekali buat mereka – mereka yang baru sahaja mempelajari cara - cara membina laman web dan pemasaran menerusi internet.

Disebabkan perkara - perkara diatas, maka ramai yang tidak mampu untuk memasang sistem script affiliate mereka sendiri dan terpaksa untuk meminta pertolongan daripada orang lain. Malah, ada juga golongan yang terpaksa membayar harga upah yang agak mahal sehingga mencecah kepada ratusan ringgit kerana beranggapan script affiliate adalah susah dipasang.

Walaubagaimanapun, masalah tersebut dapat diselesaikan pada hari ini juga dengan kehadiran Panduan Eksklusif Tutorial Pemasangan Sistem Affiliate...



Katakan "Saya Boleh" Pada Diri Anda Hari Ini Kerana Anda Bakal Memiliki Satu Panduan Eksklusif Yang Akan Mengajar Anda Langkah Demi Langkah Pemasangan Sistem Affiliate Ke Dalam Laman Web Jualan Anda Menerusi...


Pakej Lengkap Eksklusif Sistem Affiliate Lite Versi 2



[Ini adalah merupakan produk digital yang merangkumi ebook pdf dan video tutorial]

Akhirnya Masalah Anda Kini Hampir Selesai!


Kerunsingan Untuk Memasang Script Affiliate Kini Boleh Dihapuskan... Jimatkan Wang “Upah” Anda Untuk Memasang Sendiri Script Sistem Affiliate Lite!



Dengan memiliki Panduan Eksklusif Tutorial Pemasangan Sistem Affiliate ini, anda akan didedahkan dengan penerangan secara “LIVE” langkah - langkah untuk memasang sistem affiliate ke dalam laman web jualan anda.

Pakej Tutorial Sistem Affiliate ini akan menerangkan secara keseluruhan apakah itu program affiliate, konsep kerja program affiliate dan juga sistem - sistem affiliate yang terlibat yang akan digunapakai. Malah anda juga akan menerima skrip sistema affiliate lite kami yang eksklusif!


Menerusi Pakej ini, Anda Akan Memiliki Item Eksklusif Seperti Berikut:


Manual Tips Panduan Pengurusan Affiliate



Pakej Tutorial Sistem Affiliate turut didatangi dengan satu manual yang mengandungi tips - tips yang akan membimbing anda untuk memahami maksud Program Affiliate dan cara kerja Sistem Affiliate.
Di dalam manual ini, anda akan diterangkan dengan:
  • Jenis - Jenis Sistem Affiliate Yang Ada di Pasaran
  • Pemilihan Sistem Affiliate Terbaik?
  • Tips Pengurusan Program Affiliate Cara Pakar
  • Info Penggunaan Sistem Affiliate 3rd Party
  • Trik - Trik Pengurusan Program Affiliate
Segala penerangan yang dibekalkan dapat membimbing anda dalam usaha membangunkan program affiliate bagi pemasaran produk dan perkhidmatan anda di internet.

Penerangan adalah merangkumi dari segi aspek pemasaran bagi pasaran tempatan dan juga pasaran antarabangsa. Dengan ini, anda mampu memahami dan boleh membuat pilihan tentang konsep serta sistem affiliate yang bersesuaian bagi pasaran anda.

Manual Pemasangan Script Sistem Affiliate Lite

Oleh kerana dalam Pakej ini anda dibekalkan dengan script sistem affiliate lite kami yang eksklusif, maka Manual Pemasangannya turut disediakan.

Di dalam manual ini, anda akan diterangkan dengan:
  • Langkah - Langkah pembinaan Database MySQL
  • Konfigurasi Sistem Affiliate Lite Versi 2
  • Uji Cuba Sistem
  • Penganjuran PPL Dengan Aweber, Getresponse dan Autoresponder Terbuka
  • Trik - Trik Pemasangan
Segala penerangan yang dibekalkan dapat membimbing anda dalam usaha membangunkan program affiliate bagi pemasaran produk dan perkhidmatan anda di internet.

Video Tutorial Eksklusif Pemasangan Sistem Affiliate Lite

Manual pemasangan sahaja tidak mencukupi. Anda turut dibekalkan dengan video tutorial yang akan menerangkan langkah demi langkah secara LIVE pemasangan script sistem affiliate lite versi 2.

Antara topik - topik yang disediakan adalah merangkumi:

Topik 1: Pemasangan Script Sistem Affiliate Lite
  • Bahagian 1: Memahami Asas Pemasangan Sistem Affiliate Secara Umum
  • Bahagian 2: Membina Database Sistem Affiliate
  • Bahagian 3: Konfigurasi Fail Database Dan Memuat Naik Script Ke Hosting (FTP)
  • Bahagian 4: Melakukan Konfigurasi Sistem Script Affiliate Lite
  • Bahagian 5: Menyediakan Halaman Tempahan Borang Dan Integrasi Sistem Affiliate
  • Bahagian 6: Konfigurasi PayPal Dan Sistem Affiliate
  • Bahagian 7: Uji Cuba Sistem Affiliate
  • Bahagian 8: Melihat Fungsi Kerja Ruangan Admin dan Agen
Topik 2: Konfigurasi Sistem Affiliate PPL
  • Bahagian 1: Memahami Sistem Affiliate Pay Per Lead Beroperasi
  • Bahagian 2: Mengintegrasi Sistem Affiliate & Data Lead Aweber, Getresponse atau Autoresponder Terbuka
  • Bahagian 3: Menguji Cuba Sistem PPL
Topik Bonus:
  • Bahagian 1: Mendaftar Di Affiliate Network
  • Bahagian 2: Memasukkan Data Produk Jualan
Ini adalah merupakan video tutorial yang eksklusif yang akan menerangkan perihal sistem affiliate yang boleh digunapakai untuk pasaran tempatan dan juga pasaran antarabangsa.

Pengguna diajar langkah demi langkah pemasangan dan penggunaan sistem affiliate daripada sistem script affiliate lite dan juga affiliate network pilihan kami.


Segala penerangan yang dibekalkan akan dapat membimbing anda dalam usaha membangunkan program affiliate bagi pemasaran produk dan perkhidmatan anda di internet.


Miliki Sistem Affiliate Lite Versi 2 Yang Memenuhi Keperluan Pemasaran Internet Tempatan (Malaysia)!




Sungguh Mudah Dan Menetapi Cita Rasa.


Sungguh mudah dan menepati citarasa.. Update percuma pula tu.

Tu yang saya masih tetap menggunakan skrip sistem affiliate lite ni untuk beberapa laman web jualan dan PPL saya walaupun ada pelbagai lagi skrip affiliate yang lain. Anda pula bila lagi?

Wan Mus
www.wanmus.com


Sistem affiliate lite ini memang padan dengan namanya, ringan.


Dulu saya gunakan script affiliate lama, tapi belum ada lagi script affiliate lite v.1 masa tu.

Kehadiran versi 1 affiliate lite ni, memberikan nafas baru kepada pengguna sistem affiliate buatan tempatan.

Script ni juga mesra pengguna. Tutorial tu tak perlu cakaplah, memang lengkap dan straight to the point.

Berbagai penambahbaikan dibuat untuk script affiliate lite ni. Untuk versi ke-2, saya lihat agak banyak yang di tambah untuk memudahkan pengguna script ni. Tahniah!.

Anwar Yassin
www.gajisendiri.com


Dari penerangan hingga pemasangan script affiliate ini semua 'clear'.


Jika anda seorang newbie, anda hanya perlu meneliti berulang-ulang bahagian yang anda tak dapat tangkap, mungkin ada yang terlepas pandang menyebabkan ia tidak berfungsi kerana ia disampaikan dengan baik dan cukup sempurna oleh saudara Amirol.

Itu pengalaman saya sendiri ketika menggunakan script affiliate ini. Produk Sistem Affiliate Lite versi 1 telah cukup banyak memudahkan untuk membuat pemasaran online saya, apa lagi yang terbaru Affiliate Lite versi 2.

Saya percaya ia pasti lebih sempurna untuk perniagaan internet anda. Fungsi rekod pelanggan dan pengurusan admin lebih banyak terutama bab komisen yang pelbagai, sesuai untuk produk yang dijual dengan harga berbeza.

Nazri Kasirin
www.semerbak.net



Panduan sistem affiliate lite yang dibekalkan adalah cukup lengkap untuk anda mendapatkan segala informasi berkaitan bagaimana untuk membangunkan program affiliate anda sendiri bermula daripada pengenalan sistem affiliate, pemilihan sistem, mencipta database, melakukan konfigurasi sistem dan sehinggalah menjalankan program affiliate anda. Jadi....


Mengapa Perlu Anda Mengupah Seseorang Untuk Sesuatu Kerja Mudah Yang Boleh Dilakukan Dengan Sendiri Dalam Masa Tidak Lebih 10 Minit?

 


Jimatkan perbelanjaan anda. Rata – rata “penyedia” perkhidmatan laman web diluar sana mengambil upah sekitar RM50 sehingga ke RM150 untuk memasang “satu sistem affiliate” ke dalam laman web jualan anda.

Itu baru sahaja “caj pemasangan”. Belum termasuk lagi harga “script” jika anda ingin menggunakan script berbayar yang kebiasaannya hanya boleh digunapakai untuk satu nama domain sahaja.

Bayangkan jika anda membangunkan 10 laman web jualan yang ingin dipasang dengan system affiliate… Berapakah perbelanjaan yang perlu anda keluarkan hanya semata – mata untuk kos pemasangan sistem affiliate ini ke dalam laman web jualan anda?

Wang upah tersebut sepatutnya boleh anda gunakan untuk aktiviti promosi berbayar anda ataupun untuk kos – kos upah yang lain yang lebih perlu...


Anda Bukan Menerima Panduan Ebook, Tutorial Semata - Mata Tetapi Turut Diberikan Script Sistem Affiliate Lite Versi 2 Untuk Kegunaan Laman Web Jualan Anda!

 

Ya, anda akan turut dibekalkan dengan script eksklusif yang telah kami sediakan untuk kegunaan anda. Script yang disediakan ini adalah sebagai "material" latihan untuk anda mula mempelajari cara pemasangan sistem affiliate ke dalam laman web jualan anda.

Script ini hanya eksklusif untuk pengguna - pengguna Panduan Sistem Affiliate ini memandangkan ia tiada dijual di mana - mana laman web dan ianya telah disesuaikan dengan konsep pemasaran program affiliate di pasaran tempatan.


Sistem Affiliate Lite Versi 2 Ini Dibangunkan Dengan Tujuan Untuk Memudahkan Aktiviti Pemasaran Internet Bagi Pasaran Tempatan


Sebagai pengguna Panduan Sistem Affiliate ini, anda turut akan dibekalkan dengan link download terhadap script Sistem Affiliate Lite eksklusif kami. Antara ciri - ciri menarik Script Sistem Affiliate Lite versi 2 yang dibekalkan ini adalah:



Statistik & Rekod Status Jualan Affiliate

Admin dan agen affiliate kini boleh melihat rekod jualan yang terhasil dengan lengkap dan mengikut status jualan seperti PENDING, VERIFIED dan PAID. Fungsi ini disediakan adalah bertujuan untuk memudahkan admin dan agen affiliate berurusan dengan pelanggan / pembeli produk.



Butiran Nama Dan Email Pelanggan

Kini butiran nama dan alamat email pelanggan sudah boleh dilihat pada status rekod jualan di ruangan admin dan agen affiliate. Dengan adanya fungsi ini, agen affiliate boleh menghubungi pelanggan masing - masing urusan yang selanjutnya seperti memberikan bonus.



Fungsi Tag Pada Bahan Promosi Artikel

Kini pada ruangan maklumat bahan promosi artikel telah disertakan dengan fungsi TAG yang mana apabila tag ini digunakan oleh admin, ia secara automatik akan menggantikan maklumat agen affiliate pada artikel yang dilihat oleh pihak agen.



WYSIWYG Untuk Informasi Admin

Sistem WYSIWYG (What you see is what you get) turut dilengkapkan pada beberapa bahagian konfigurasi informasi admin seperti konfigurasi berita admin, iklan admin dan sebagainya. Admin kini tidak perlu lagi mengubahsuai data secara manual.



Fungsi Carian Maklumat Agen Dan Jualan

Fungsi carian ini amat berguna untuk memudahkan admin mencari rekod jualan agen, rekod pembelian, rekod peribadi agen affiliate dan rekod komisyen untuk semakan sekiranya diperlukan.



Sistem Borang Tempahan Khas

Sistem affiliate lite 2.0 ini dibangunkan adalah dengan tujuan untuk memenuhi keperluan bagi pemasaran internet tempatan. Maka dengan itu sistem borang khas turut disediakan untuk admin gunakan bagi menerima maklumat pengesahan bayaran secara manual.



Rekod Lebih Daripada 1 Nilai Komisyen

Dengan sistem borang yang dibekalkan, kini admin sudah boleh menjual pelbagai peringkat harga produk dalam 1 laman web yang sama. Admin boleh menetapkan pelbagai nilai komisyen untuk diberikan kepada agen affiliate berdasarkan jenis produk yang dipilih oleh pembeli.



Pelbagai Navigasi

Pelbagai navigasi yang disediakan untuk admin dan juga agen affiliate. Navigasi - navigasi yang disediakan ini mempunyai tujuan dan kegunaannya yang tersendiri yang dapat memudahkan admin untuk menjalankan program affiliate yang dianjurkan.



Borang Perhubungan Pelanggan & Affiliate

Menariknya pada sistem affiliate lite 2.0 ini, admin dan agen affiliate dapat menghubungi pelanggan dengan mudah menerusi sistem borang popup yang disediakan di dalam sistem affiliate lite ini.



Notifikasi Email Komisyen Dan Pembayaran

Setiap aktiviti yang berlangsung iaitu seperti pengesahan komisyen dan pembayaran komisyen oleh admin, sistem akan mengirimkan email kepada agen affiliate untuk memaklumkan kepada mereka tentang hasil yang mereka perolehi.


  

Banyak Lagi Fungsi Eksklusif Sistem Affiliate Lite 2 Yang Disediakan Khas Untuk Memenuhi Kehendak Usahawan Internet Tempatan!

 

Memang tidak dinafikan bahawa terdapat banyak script sistem affiliate yang ada di pasaran internet, sama ada berbayar mahupun percuma. Namun boleh dikatakan hampir kesemua script sistem affiliate tersebut tidak memenuhi keperluan pemasaran internet pasaran tempatan kerana script tersebut dibina oleh *orang luar*.

Memandangkan begitu ramai yang memohon agar diwujudkan satu script sistem affiliate yang dapat menguruskan penjualan produk - produk tempatan dengan mudah, maka kami terbitkan script sistem affiliate lite.


Jika anda inginkan Script Affiliate yang mudah dan berkesan, Script Sistem Affiliate Lite adalah produk yang mesti dimiliki!


"Script Sistem Affiliate Lite ini memang berbaloi untuk dimiliki. Ianya memudahkan kerja-kerja pelancaran produk-produk online saya. Ianya mudah dipasang dan juga mudah untuk diselenggarakan.

Apa yang penting ianya juga memudahkan para agen affiliate untuk memantau promosi yang mereka jalankan. Ini memberikan kelebihan kepada kedua-dua pihak, saya sebagai penjual dan juga agen affiliate sebagai agen pemasaran.

Sistem affiliate yang baik akan membantu meningkatkan jualan dan keuntungan perniagaan online anda. Tambahan lagi anda hanya bayar sekali, tetapi bakal mendapat versi update terus menerus! Inilah yang dikatakan pembelian yang berbaloi-baloi!

Jika anda inginkan Script Affiliate yang mudah dan berkesan, Script Sistem Affiliate Lite adalah produk yang mesti dimiliki!

Ikhlas,
Khairulnahar a.k.a Thinkerich
www.KewanganPeribadi.com

Skrip Affiliate Lite merupakan skrip yang sungguh mudah untuk dikendalikan


Skrip Affiliate Lite merupakan skrip yang sungguh mudah untuk dikendalikan, walaupun sebelum ini kita tidak pernah menggunakan mana-mana skrip affiliate yang lain.

Walaupun sekarang ini saya telah pun memiliki beberapa skrip affiliate daripada sumber yang berbeza, namun saya mendapati skrip Affiliate Lite adalah yang paling mudah untuk dikendalikan.

Saya pasti, bagi newbie yang baru ingin berjinak-jinak dengan affiliate marketing, pastinya tiada masalah untuk menggunakan skrip ini, sama ada hanya sebagai agen affiliate, mahupun sebagai admin.

Ini kerana, kesemua funginya begitu mudah diaccess dan difahami. Tahniah kepada Saudara Amirol atas sumbangan yang sungguh bermanfaat kepada dunia affiliate marketing tempatan.

Rahman Basri
www.PanduanEmel.com


Tak Perlu Cari Yang Lain Dah...


"Hampir 6 bulan telah berlalu dimana saya menggunakan Sistem Affiliate Lite versi 1.0 daripada saudara Amirol bagi tujuan merekrut agen - agen affiliate bagi memasarkan produk-produk digital saya.

Kesimpulan yang dapat saya rumuskan adalah "Sistem ini merupakan salah sebuah sistem affiliate terbaik saya pernah jumpa dan gunakan! Malah ia dicipta oleh salah seorang usahawan internet tempatan, yang mana kualiti sistem ini tidak salah jika saya katakan setaraf dengan sistem-sistem affiliate yang dibangunkan oleh programmer-programmer dari luar negara.

Sepanjang tempoh saya menggunakan Sistem Affiliate Lite versi 1 ini juga saya tidak pernah menerima sebarang komen berkaitan masalah yang timbul dari segi sistem ini berfungsi untuk menghasilkan komisen buat semua agen affiliate yang mendaftar.

Tidak sabar rasanya ingin menggunakan fungsi-fungsi yang baru dikemaskini serta dinaiktaraf oleh beliau di dalam Sistem Affiliate Lite versi 2.0 yang bakal diilancarkan kelak.

Anwar Yassin
www.gajisendiri.com


Script sistem affiliate lite ini telah disediakan mengikut keperluan pemasaran Usahawan Internet tempatan yang memerlukan sistem affiliate yang mudah digunapakai dan bersesuaian dengan keperluan pasaran yang diceburi iaitu terutama sekali bab penerimaan pembayaran secara manual (offline seperti bank in, bank transfer, money order dan sebagainya).

Script ini amat bersesuaian untuk usahawan yang ingin membangunkan program affiliate berasaskan Pay Per Sale (PPS) atau Pay Per Lead (PPL) dengan 1 tingkat (level) komisyen sahaja bagi pemasaran 1 jenis produk.

Nota: Ini BUKAN script untuk membangunkan program seperti MLM, referral, downline, matrix atau apa - apa jua konsep sistem yang mengamalkan pemasaran "tajaan" yang melebihi daripada 1 level komisyen.


Adakah Anda Benar - Benar Memerlukan Pakej Tutorial Sistem Affiliate Lite Ini?



Pakej Tutorial Sistem Affiliate ini perlu dimiliki sekiranya anda:

Ingin menganjurkan program affiliate Pay Per Sale bagi produk atau perkhidmatan yang dijual laman web jualan anda.

Ingin mengumpul mailing list dengan cepat menerusi konsep program affiliate Pay Per Lead (PPL).

Ingin meningkatkan hasil jualan produk atau perkhidmatan yang anda tawarkan.

Sudah penat melakukan promosi seorang diri dan memerlukan rakan niaga untuk membantu (JV)

Ingin mempelajari cara pemasangan script sistem affiliate.

Tidak mahu lagi mengeluarkan wang upah kepada pihak ketiga untuk memasang script sistem affiliate.

Perlukan tutorial langkah demi langkah serta penerangan pemasangan sistem affiliate yang lengkap!



Jika anda mempunyai kesemua ciri diatas atau salah satu daripadanya, maka segera dapatkan Pakej Tutorial Sistem affiliate ini pada hari ini juga!


Soalan - soalan lazim (F.A.Q) yang mungkin dapat membantu anda membuat penilaian sama ada Pakej Sistem Affiliate Lite ini bersesuaian untuk anda ataupun tidak:



 Apakah yang akan saya perolehi menerusi pakej ini?
Anda akan dibekalkan dengan 2 manual iaitu manual tips pengurusan program affiliate dan manual pemasangan, video tutorial sokongan pemasangan dan script sistem affiliate lite versi 2.

 Saya ingin belajar cara bina web MLM @ Autodownline. Bolehkah panduan ini membantu?
Tidak. Tutorial yang dibekalkan hanyalah membimbing anda untuk membangunkan program affiliate sahaja dan tidak bersesuaian untuk program berkonsepkan MLM.

 Saya ingin membina program affiliate yang mempunyai 3 level, 4 level, 5 level komisyen dengan konsep tajaan. Bolehkah panduan ini membantu?
Tidak. Panduan ini tidak dapat membantu anda membangunkan program yang berkonsepkan sedemikian. Panduan Sistem Affiliate hanya menerangkan konsep pemasaran berasaskan jualan produk ataupun pembinaan list sahaja menerusi 1 level komisyen.

 Adakah Pakej Sistem Affiliate ini dibekalkan dengan script affiliate?
Ya. Anda akan dibekalkan dengan script sistem affiliate lite 2 yang telah dihasilkan.

 Adakah panduan dan script yang dibekalkan turut sesuai untuk diaplikasikan di pasaran antarabangsa?
Ya. Panduan dan script yang dibekalkan boleh diaplikasikan pada mana - mana pasaran. Kami juga ada menerangkan bagaimana anda boleh memasarkan produk anda diperingkat global menggunakan salah satu Affiliate Network popular yang lengkap dengan ciri sistem affiliate, pengurusan data jualan dan sebagainya.

  

Adakah Anda Telah Bersedia Untuk Mula Memasarkan Produk Anda Secara Meluas Ke Seluruh Pelusuk Internet Dengan Pantas Menerusi Script Sistem Affiliate Lite Bermula Hari Ini?


Jika anda telah bersedia untuk menjana lebih pendapatan dengan penggunaan sistem affiliate, maka dapatkan Pakej Tutorial Sistem Affiliate Pada Hari Ini Juga Dengan Kadar Harga Istimewa Hanya:

RM50.00

RM40.00 Sahaja!



Segera Tingkatkan Potensi Penjualan Produk Dan Perkhidmatan Yang Anda Tawarkan Dengan Mengimplementasikan Sistem Affiliate Ke Dalam Laman Web Jualan Anda Pada Hari Ini Juga!


Jika anda ingin meningkatkan “potensi” penjualan produk anda ke satu tahap yang lebih memuaskan serta menguntungkan, maka segeralah aplikasikan system affiliate ke dalam laman web jualan anda bermula hari ini.

Kami yakin anda bakal memiliki “sekumpulan agen pemasaran online” yang sedang lapar menantikan peluang untuk memasarkan produk anda ke serata tempat sebaik sahaja anda membuka peluang ini kepada mereka!

Salam kejayaan buat anda!
Yang benar,
Rani Ishak


p.s - Panduan sistem affiliate ini adalah merupakan tutorial yang paling eksklusif dan terkini berbanding dengan lain - lain panduan di pasaran!

p.p.s - Anda turut dibekalkan dengan script eksklusif sistem affiliate lite bersama - sama dengan tutorial ini untuk pemasangan ke dalam laman web jualan anda! 


Tempah Pakej Sistem Affiliate Lite Versi 2 Sekarang Juga!


MAAF JUALAN SUDAH DITUTUP
Previous Post Next Post